Ponadczasowy minimalizm jest według nas idealną opcją dla wszystkich, bez względu na preferencje modowe. To marka zarówno klasyczna jak i nowoczesna, pełna świeżości i amerykańskiego ducha.
Kultowe logo stało się ikoną, obiektem pożądania, kwintesencją stylu i wyznacznikiem nowych kierunków w popkulturze. Sensualne kampanie reklamowe, znane na całym świecie, to niebanalne połączenie klasyki i miejskiego stylu z dużą dawką erotyzmu. Według nas zasada „mniej, znaczy więcej” idealnie podsumowuje markę, która już od 40 lat wiedzie prym na światowym rynku mody.
Amerykańska klasyka w stylu preppyto znak rozpoznawczy marki. Opiera się na wygodnych stylizacjach o prostym wzornictwie, ale z najwyższej półki. Kroje nawiązujące do dyscyplin sportowych w połączeniu z nowoczesnością stały się ikoną miejskiego stylu.
Marka kojarzona z trzema kolorami: białym, czerwonym i granatowym – jest według nas kwintesencją amerykańskiegolooku. To minimalizm podszyty luksusem, dla wszystkich tych, którzy kochają wygodę w najlepszym wydaniu
Kwintesencja kobiecości, tak najkrócej możemy podsumować markę. To właśnie Guess stworzył najseksowniejsze jeansy, a także odkrył najpiękniejsze modelki świata, takie jak: Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, EvaHerzigova, KateUpton czy LatelitaCasta.
To połączenie francuskiej elegancji i amerykańskiego luzu, klasyki i nowoczesności, ale przede wszystkim wysublimowanej kobiecości w miejskim wydaniu. Uwielbiamy tę markę za moc wydobywania z nas pewności siebie, śmiałości i uroku.